niedziela, 29 stycznia 2012

"Najważniejszy w każdym działaniu jest początek."

Początek... Wszystko co ma swój początek ma też koniec, ale koniec to zarazem początek czegoś nowego. W tym roku czeka mnie dużo końców i początków, a mianowicie np. koniec szkoły i wybór czy iść na studia czy do pracy. Co tydzień mam inną koncepcje, np. aktualnie chcę dostać się na uniwersytet na logistykę, ale jeszcze dwa tygodnie temu myślałam o tym żeby iść na studia zaoczne, a w tygodniu na staż. Za dwa tygodnie pewnie wpadnę na pomysł, żeby nie iść na studia i iść do pracy. Ale tak naprawdę wszystko zależy od tego jak napisze maturę. Jak na dzień dzisiejszy to wątpię żebym sie dostała na studia, bo zamiast sie uczyć oglądam milion seriali, filmów, siedzę na facebooku i wymyśliłam sobie pisanie bloga. Dużo osób pytało mnie o czym będę pisać na tym blogu. Moim zamiarem jest pisać wszystkie moje przemyślenia na temat spraw aktualnie nas otaczających, ale również będę pisać o muzyce, sporcie, filmach.
A na początek O.S.T.R

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz